Pages

Tuesday 17 January 2012

~ Cuti Raya Cina Macam Tak Cuti Jew ~

Alahaii mentang2 nak cuti raya cina , banyak pulak assignment dapatt !.. yang lepas ntah siap ke tidak?  dah submit ke blom ek?? lupe pulak aku .. HAHA :D test quiz pon banyak dis week .. aigoo =.=? dah la bagi cuti 4 hari je .. teramat bermakne bagiku yg always tak cukup2 mase ... tak cukup mase ke?? yela kott.. tak cukup mase nak round2 bila balik kampung nanty  :) dan jugak tak cukup mase nak  tidoooo ... tidooo yang cukup itu teramat bernilai tuk aku refresh-kan utak utakku ini .. yang teramatlah serabut paut naut kaut dengan hutan semulajadi Jengkafornia nie name jew hutan , bunyi macam tenang nyaman..tapi sebaliknya musing 360 degree dah utakku ini .. 
mood : bile nak cuty sem ..??

Dah pagi pukul .... begini pon boleh lagi aku study chemistry organic  , selalunye jam sebegini sedap2 jew aku mimpi basah .opps ! kantoii .HAHA ,takde bohong jew :).. esok ade test kott .. ! mesti lah study sambil sambil tu download lakorn thai . hihi .sebenarnye cite thai la paling best bagi aku berbanding korea n seangkatan dengannya sebab awek awek tersangatlah chantekk , tapi chantekk atau tak yang bagi aku jalan cerita die best , tak bosan nonton !! episod pon tak terlalu panjang , dalam cinta cinta pon still ade lawak bodoh membuat aku tertarik tuk nonton cite thai ni , dulu dulu selalu jew nonto cite thai kat TV3 and TV2 tapi sekarang dah pupus , cite indon  jew berlambak , dah lah cite indon sume tahyol .. nak nak cite dongeng yang ntah pape tu . 

Lakorn Thai jugak yg lekat dihati walaupon tak paham sepatah haram bahasa thai tapi tahu jugak la yang basic2 jew sebab pada raye 2 tahun lepas ade cucu sedara belah mak aku maknanya cucu abang mak aku la kott bermalam 2 hari kat rumah family aku , die orang selatan thai , aku panggil die Som (lelaki) name sebenar bapak panjang gilerr ! Somprakhun ape ntah bla bla bla . umor 22 tahun kott , bahasa melayu pon petah giler kalu ambik SPM mesti BM die dapat A+ .. HUHU :D kami sempat lah kenal2 ,itulah first kami jumpa , tak sangka die mesra dengan family aku . die datang rumah aku pon sebab die pergi rumah emak sedara aku kat Rantau Panjang . mase tu family aku balik RP sebab dah 3 tahun tak balik raya kampung atuk aku tu. ayah aku pulak jenis suka ajak org tinggal kat rumah aku sbab boleh kenal2 lebih rapat dengan budak Som tu .boleh tahan la mamat nie kat kampung aku bawah die pegi jalan , sume duk tengok die jew .. hensem sangat ke aku?? eh aku pulak , budak siamtu la .. hehe .perasannye kamoo . :P huh !

ishh !! sampai ke Thai sudah aku ni , sebalik kepada cerita asal . nak tanye diri .dah ready ke nak berperang?? huhu .hurmm..macam aku sorang je yang nak berjihad nie.. kawan2 aku mane? asyikk tido je kan . aku pon tido jugak .. aku tido sebab penat , korang plak ape sebab bro??ape sebab nak mimpi basah? HAHA .. ~LOL~  ;D
bro2 jangan marah eh ,  saje nak kasi orang tahu sikit pasal korang .. HUHU :D

thanks you allz ;) alamak larikkk .. ~~~

seronoknya kalo harini dah balik rumah !! sabar ye azmee ,sabar .. (:

No comments:

Post a Comment