Pages

Friday 30 March 2012

Assalamualaikum....

Selamat Pagi kekawan ? tetiba teringat kat blog nie,,
dah berkurun juga tak update blog nie dengan bende bende baru .
BUKAN malas atau rajin tapi busy sesangat dengan FINAL EXAM .
Alhamdulillah baru je tadi pagi last paper PHY250..
Alhamdulillah juga sebab overall papers sem nie aku buat betul betul .
InsyaAllah jika ade rezeki dengan usaha yang telah aku korbankan sepanjang sem ini
three pointer and above dalam tangan !! Ameenn ..






Sekarang nie dah start semester break la kan .. 
Lepas habis paper, aku tak terus balik macam member aku yang HOMESICK tuu :P
then aku macam biasalah lepas habis paper, 2  3 hari lepas tu baru balik ..
bukan ape aku jenis dah biase berjauhan dengan family
TAPI tak bermakna aku tak rindu kat family aku ..
Kalo nak cakap rindu tu memang tak muat blog aku nak bagitau kan..?
tapi dengan rindu tulah aku belajar untuk berdikari ..
Ahh emo plak aku malam malam camni .. hehe


Lagipon kat rumah sewa aku nie ramai lagi yang tak balik ..
yang pasti aku pasti akan rindu jua pada Jengka dan member member 
rumah sewa aku nie bila dah balik rumah aku nanti .
Sebab kiteorang semester break bapak lame hampir 3 bulan kot..
apela yang aku nak buat selama itu..??
bosan bosan dan bosan bosan ..


Tapi aku kalo boleh nak duk rumah seminggu je lepas tu nak balik 
kampong tok aku la kat kelantan sane ..
Nak teman orang tua tuu .. lame tak pegi jenguk ..
balik rumah tok rase tenang sikit dengan suasana kampong .. 
boleh main sawah, makan buah manggis ..
haha teringat plak zaman kecik kecik dulu ..


Aku bukan tak suka duduk rumah tapi kalo aku duduk kat rumah
rase banyak buang mase je .. rugi rugi .. HAHA :D
lebih baik berbakti dengan menemani Tok aku tuu ..
sambil hirup udara segar kampong tuu ..



Tapi kat kampong terpakse la tinggalkan facebook , twitter and blog aku ..
tapi takpe sekarang pepatah 'katak dibawah tempurung' dah tak leh guna pakai dah ..
dah tukar jadi 'katak dibawah kaca' hehe ..


OK thanks sudi bace ..
nak update blog pon kene plot dulu ceritanye ..
yang nie just spotan je ..
As Salam  ^____^

No comments:

Post a Comment